
Obraťte se na Českou obchodní inspekci, měla by sídlit minimálně v každém krajském městě. Popište jim vzniklou situaci a jejich pracovník vám poradí, jak postupovat dál. Zároveň oznamte v té prodejně, kde jste si boty koupil, že jste kontaktoval Českou obchodní inspekci. Většinou si dobře rozmyslí, jestli je pro ně výhodnější vrácení peněz nebo důkladná kontrola. Zažili jsme to u sestry, které mamka koupila docela drahé běžecké boty a reklamovala je. Prodavačka se pořád vymlouvala a mamka tam chodila 3x týdně, až se naštvala a zavolala na Českou obchodní inspekci, sdělila to prodavačce a v momentě měla peníze zpátky. Samozřejmě pak sestře koupila botasky v jiném obchodě.
Reklamoval jsem boty, protože jim po jednom měsíci začala upadávat podrážka. Řekli mi, že to je způsobený používáním a nevztahuje se na to reklamace. Rozčílil jsem se tam sice, ale ničeho nedosáhl. Kam se mám teď obrátit? Ty boty stály 1200.